Geri Dön

Alanında uzman personelimizle ve konularında en iyi olan profesyonel eğitmenlerimiz ile ortak akıl çerçevesinde en doğru verileri ve çözümleri en kısa sürede sizlere sunuyoruz.

0

Kurumsal/Kişisel Gelişim Eğitimleri

Hem kurumun hem de çalışanın sürekli kendini geliştirmesini gerektiren günümüzde Kurum İçi Eğitimler bu tutum ve davranışın yerleşmesi için en etkili yöntemdir. Hızla dijitalleşirken yeniliklere uyum sağlamak için gerekli bilgi ve becerileri öğrenmek çok büyük önem taşımaktadır.

Çalışma ortamında sosyalleşme, doğru iletişim kurma ve ekip çalışmasında uyumu yakalama verimin artmasında önemli faktörlerdendir.

 

Eğitim Konuları

Protokol ve Nezaket Kuralları

İş hayatında resmi tören ve düzenlerde protokol öncelikleri, selamlaşma vb. kurallar ile iş hayatı ve sosyal hayatta uyulması gereken nezaket kuralları eğitimin konusunu oluşturmaktadır. Bir kişinin iş hayatındaki başarısında kişiliği ve bilgi ve becerisinin yanı sıra, protokol ve nezaket kuralları da etkili olmaktadır. Protokol kurallarını bilmek insana güven verir ve saygınlık kazandırır. Ayrıca, protokol ve nezaket kurallarına uyan bir kişi çevrede olumlu bir imaj ve etki de bırakmaktadır. Eğitim sonunda katılımcıların protokol hakkında bilgi, beceri ve farkındalık düzeylerini geliştirmek hedeflenmektedir.

İçerik

  • İş Hayatı ve Resmi Düzenlerde Protokol
  • Devlet Protokolü
  • Ankara’da ve Ankara Dışında Uygulanan Protokol Öncelikleri
  • Protokolde Diplomatlar ve Başkonsoloslar Arasındaki Öncelik
  • Resmi Törenler
  • Yabancı Ülkelerde Protokol Kuralları (ABD, Avrupa, Japonya ve Kuzey Afrika Ülkeleri)
  • Protokol Kurallarının, Modern Zaman Düzenleri ile Uyumu
  • İş Yaşamı ve Sosyal Hayatta Nezaket Kuralları
  • İş Hayatı ve Sosyal Yaşamda Yapılan Nezaket Hataları
  • Protokol, İş Ortamları ve Sosyal Ortamların Ayrımı, Bu Ortamlara Göre Giyim ve Davranışlar
  • Protokollerde ve İş Yaşamında Yazışmalar, Teşekkürler ve Hediye Takdimleri
  • Çalışanlar Arasında İlişkiler ve Nezaket Kuralları, Hitap Şekilleri
  • İş Hayatında Ast-Üst İlişkileri
  • İş Davetleri ve Hazırlık Süreçlerinde Protokol Kuralları
  • İş Yemeklerinde Masa Düzeni ve Nezaket Kuralları
  • Telefon Görüşmeleri, Resmi Konuşmalar ve Nezaket Kuralları
  • İş Görüşmeleri Kuralları

Süre: 1 Gün

*Eğitim içeriği kurumun ihtiyaçları göz önüne alınarak yeniden tasarlanmaktadır.

Diksiyon ve Hitabet

Kurum İçi İletişim

Birbirini anlayan, kolayca anlaşan, mutlu ve huzurlu çalışanlar ile ekip çalışması oluşturmak, daha iyi hizmet veren kurum olabilmenin önemli bir koşuludur. Kurum içi iletişimde iyi olan kurumlar başarılı bir kurum olma yönünde avantajlı bir pozisyondadır. Eğitim kapsamında, çalışanların birbirini doğru anlaması, iletişim çatışmalarını yönetme, çalışanların motivasyonu, stres ve başa çıkma yöntemleri işlenecektir.

Eğitimin İçeriği:

  • Kurum İçi İletişim
  • Çalışanların Motivasyonu
  • Stres ve Baş Edebilme Becerisi
  • İşyerinde Birbirimizi Anlayabilmek
  • İşyerinde Sevilmeyen Kişilikler
  • Sen Dili, Ben Dilini Kullanmak
  • Birbirimizi Nasıl Uyaracağız?
  • Nasıl Tepki Göstereceğiz

Süre: 1 gün

*Eğitim içeriği kurumun ihtiyaçları göz önüne alınarak yeniden tasarlanmaktadır.

Etkili Sunum Teknikleri

Topluluk karşısında konuşmak ve sunum yapmak iş hayatının bir parçasıdır. Duruş, jestler, yüz ifadesi, beden kullanımı, göz teması, ses kullanımı, hitabet, giyim ve görünüş öğelerini en etkin şekilde kullanarak etkileyici ve hatırda kalıcı sunumlar yapmak mümkündür. Bu eğitim kapsamında, endişe ve korkulardan arınarak her tür toplantıda özgüvenli bir şekilde söz alıp katılım sağlayarak etkileyici sunumlar yapmayı başarmanın yöntemleri üzerinde durulacaktır.

Eğitimin İçeriği:

  • Sunum Aslında Ne Demektir?
  • Sunum Yapmak Niçin Önemlidir?
  • Niçin Kurum ve Kişi Olarak Hitabette Fark Yaratmalıyız?
  • Tanışma Aktivitesi ile Birlikte Katılımcıların Konuşmalarıyla İlgili Mini Geri Bildirimler
  • Sunumlar ve Kamera Çekimleri
  • Genel Hatlarıyla Konuşmalarıyla İlgili Geri Bildirim ve Heyecanla İlgili İpuçlarını Paylaşmak

Grubun İhtiyacı Doğrultusunda;

  • Hitabet ve Etkili Konuşma: Ses, Nefes, Artikülasyon, Vurgulama, Tonlama
  • Konuşma Hızı
  • Türkçe Kullanımı
  • Heyecan Kontrolü Çalışmaları
  • Kamera Çekimlerinin İzlenmesi + Bireysel Geri Bildirimler
  • Hazırlık Basamakları
  • Dünden Aklımızda Kalanların Sunum Olarak 3’erli Grup Sunumu Şeklinde Hazırlanması
  • Genel Tekrar
  • Sunum Çekimlerinin İzlenmesi + Bireysel Geri Bildirimler
  • Hitabet, Ses, Nefes, Artikülasyon, Vurgulama, Tonlama
  • Konuşma Hızı
  • Türkçe Kullanımı Çalışmaları
  • Beden Anlatımı ve Kullanımı Çalışmaları
  • Duruş, Dış Görünüm, Göz Kontakları, El-Kol Kullanımı, Mimikler
  • Konuşmalarda Etkili Açılışlar Nasıl Yapılır? Nelere Dikkat Edip Daha İlgi Çekici Girişler Yapabiliriz?
  • Sunum Planlaması
  • Dinleyici Kontrolü ve Soruları Karşılamak
  • Akılda Kalmayı Sağlayacak Etkili Kapanış Nasıl Olmalıdır?
  • Katılımcılar; Final Sunumlarını Yapmaları ve Kendilerine Geri Bildirim Verilmesi

Süre: 2 gün

*Eğitim içeriği kurumun ihtiyaçları göz önüne alınarak yeniden tasarlanmaktadır.

Etkili Sunum Teknikleri

Topluluk karşısında konuşmak ve sunum yapmak iş hayatının bir parçasıdır. Duruş, jestler, yüz ifadesi, beden kullanımı, göz teması, ses kullanımı, hitabet, giyim ve görünüş öğelerini en etkin şekilde kullanarak etkileyici ve hatırda kalıcı sunumlar yapmak mümkündür. Bu eğitim kapsamında, endişe ve korkulardan arınarak her tür toplantıda özgüvenli bir şekilde söz alıp katılım sağlayarak etkileyici sunumlar yapmayı başarmanın yöntemleri üzerinde durulacaktır.

Eğitimin İçeriği:

  • Sunum Aslında Ne Demektir?
  • Sunum Yapmak Niçin Önemlidir?
  • Niçin Kurum ve Kişi Olarak Hitabette Fark Yaratmalıyız?
  • Tanışma Aktivitesi ile Birlikte Katılımcıların Konuşmalarıyla İlgili Mini Geri Bildirimler
  • Sunumlar ve Kamera Çekimleri
  • Genel Hatlarıyla Konuşmalarıyla İlgili Geri Bildirim ve Heyecanla İlgili İpuçlarını Paylaşmak

Grubun İhtiyacı Doğrultusunda;

  • Hitabet ve Etkili Konuşma: Ses, Nefes, Artikülasyon, Vurgulama, Tonlama
  • Konuşma Hızı
  • Türkçe Kullanımı
  • Heyecan Kontrolü Çalışmaları
  • Kamera Çekimlerinin İzlenmesi + Bireysel Geri Bildirimler
  • Hazırlık Basamakları
  • Dünden Aklımızda Kalanların Sunum Olarak 3’erli Grup Sunumu Şeklinde Hazırlanması
  • Genel Tekrar
  • Sunum Çekimlerinin İzlenmesi + Bireysel Geri Bildirimler
  • Hitabet, Ses, Nefes, Artikülasyon, Vurgulama, Tonlama
  • Konuşma Hızı
  • Türkçe Kullanımı Çalışmaları
  • Beden Anlatımı ve Kullanımı Çalışmaları
  • Duruş, Dış Görünüm, Göz Kontakları, El-Kol Kullanımı, Mimikler
  • Konuşmalarda Etkili Açılışlar Nasıl Yapılır? Nelere Dikkat Edip Daha İlgi Çekici Girişler Yapabiliriz?
  • Sunum Planlaması
  • Dinleyici Kontrolü ve Soruları Karşılamak
  • Akılda Kalmayı Sağlayacak Etkili Kapanış Nasıl Olmalıdır?
  • Katılımcılar; Final Sunumlarını Yapmaları ve Kendilerine Geri Bildirim Verilmesi

Süre: 2 gün

*Eğitim içeriği kurumun ihtiyaçları göz önüne alınarak yeniden tasarlanmaktadır.

Problem Çözme Teknikleri

Çalışanların gerek kurum içinde ve gerekse vatandaşa verilen hizmetlerde ortak bir problem çözme anlayışına sahip olmaları verimlilik ve ortak bir kurum kültürünün gelişmesi açısından büyük bir öneme sahiptir. Problem çözme eğitimi; bu hedefleri gerçekleştirmek için pratik, kolay anlaşılabilir bilgiler ve interaktif oyunlarla birlikte sunulmaktadır. Eğitimin bitiminde katılımcıların problem çözme ve stres yönetimi konusundaki yetkinliklerinin geliştirilmesi ve bu konulardaki özgüvenlerinin artırılması hedeflenmektedir.

İçerik:

  • İnsan İlişkilerinin Temel Unsurları
  • İletişim Hataları ve Çözüm Yöntemleri
  • Departmanlar Arası Etkili İletişim
  • Vatandaş ile Etkili İletişim
  • Problem nedir? Türleri Nelerdir? (Yönetimsel, süreç, bireysel, zaman yönetimi vb.)
  • Problemleri Avantaja Dönüştürme Teknikleri
  • İletişim ve İkna Teknikleri
  • Katılımcıların Eğitim Konularını Davranışlarına Yansıtmalarını Sağlayacak İnteraktif Oyunlar

Süre: 1 gün

*Eğitim içeriği kurumun ihtiyaçları göz önüne alınarak yeniden tasarlanmaktadır.

Kurum Kültürü ve Aidiyet

Toplumlar gibi kurumların da amaçları, iş hayatına bakış açıları, değerleri, ilkeleri, kendilerine özgü nitelikleri vardır. Bu bağlamda, bir kurumun tüm çalışanları tarafından paylaşılan inanç, anlayış ve kurallar bütünü o kurumun kültürünü oluşturur. Kurum kültürü, ilgili kuruluş için neyin önemli olduğunu ve kişilerin birbirileri ile olan etkileşim biçimini belirler ve ne için çaba gösterilmesi gerektiğini anlatır. Ayrıca, çalışanlara aidiyet hissi kazandırır. Kurum Kültürü ve Aidiyet Eğitimi kurum çalışanlarında bu aidiyet hissinin geliştirilmesi ve kurum bünyesinde olumlu bir ortam yaratılması konusunda önemli katkılar sağlayacaktır. Eğitim sonucunda Katılımcıların kurumlarda ortak çalışma ortamlarının oluşturulması ve pozitif çalışan profilinin geliştirilmesi konusunda farkındalıklarının artırılması hedeflenmektedir.

Eğitimin İçeriği:

  • Kurumsal Kültürün Tanımı ve Özellikleri
  • Kurumun Konuşulan ya da Konuşulmayan Kuralları ve Ortak Değerleri
  • Kurum Sembollerinin Önemi
  • Kurumdaki İnanışlar ve Davranışların Tespiti ve Geliştirme Çabaları
  • Kurumsal Aidiyet Kavramı ve Özellikleri
  • Kurumsal Aidiyet, Çalışanlar ve Kurumun İletişim Türleri

Süre: 1 gün

*Eğitim içeriği kurumun ihtiyaçları göz önüne alınarak yeniden tasarlanmaktadır.

Ekip Liderliği

Günümüzde yöneticilerin başarısı için liderlik gerekli bir unsurdur. Yeni teknolojiler ile değişimin çok hızlı olması, rekabetin artması gibi nedenlerle işletmelerde liderlere olan ihtiyaç hızla artmaktadır. Bu eğitim ile yöneticilerin çağdaş yönetim teknikleri ve etkin liderlik yaklaşımları hakkında bilgi sahibi olmaları sağlanarak sevk ve idare kabiliyetlerinin geliştirilmesi amaçlanmaktadır. Bu bağlamda, katılımcılara ekip liderliği teknikleri ve bu konuda gerekli olan bilgilere geniş bir açıdan bakma fırsatı sunulacaktır. Katılımcıların, ekip liderliğinin önemi ile ilgili algılama ve farkındalıklarının artırılması ve mevcut becerilerini geliştirmeleri için gereken teknikleri uygulayabilir hale gelmeleri hedeflenmektedir.

Eğitimin İçeriği:

  • Yönetim, Yönetici ve Lider Kavramı
  • Liderlik ve Liderlik Yaklaşımları
  • Ekip, Ekip Liderliği, Ekip Çalışması
  • Etkili İletişim Becerileri (Beden Dili, Ses, Sözcükler)
  • Ekibi Tanıma
  • Soru Sorma, Dinleme, Empati ve İkna Stratejileri
  • Ekibe Liderlik Yapma Becerileri
  • Kişisel Swot ve Kritik Başarı Faktörlerinin Belirlenmesi
  • Güçlendirme, Yetki Devretme, Karar Verme
  • Motivasyon
  • Çatışma Yönetimi
  • Müzakere Yönetimi
  • Toplantı Yönetimi
  • Zaman ve Stres Yönetimi

Süre: 1 gün

*Eğitim içeriği kurumun ihtiyaçları göz önüne alınarak yeniden tasarlanmaktadır.

Etkin İlişki Yönetimi

Yoğun iş temposu ve hareketli aile yaşantısı içinde her gün onlarca olayla karşılaşıyoruz. Konular zorlaştıkça kırmadan ve kırılmadan sonuca gitmek zorlaşıyor. Oysa çocukluğumuzda hepimiz farkında olmadan net, yalın ve amaç odaklı hareket ediyorduk. Sonra geliştik, karmaşıklığı öğrendik. İlişkileri yönetmek de zaman ve çaba harcadığımız yorucu bir hale geldi. Bu program kendimizi yalın bir şekilde ifade ederek, güven veren bir etkinlik kazanmamızı amaçlıyor.

Katılımcıların ilişki ve iş birliği yönetimi konusunda daha etkin olabilecekleri konusunda farkındalık yaratmak. Somut araç ve yöntemleri deneyimleyerek keşfetmelerini sağlamak. İş ve özel yaşamdan örnekler üzerinde uygulamalarla çalışarak, kazanımları katılımcıların kendi stillerine uygun bir şekilde kullanmalarını teşvik etmek.

Eğitimin İçeriği:

İletişimde Farkındalık Kazanımı

  • Etkin ve yalın ilişki yönetiminin temel prensipleri
  • İletişim, ilişki yönetimin özel ve iş hayatına etkisi
  • Davranışlarda riskler, vakit kaybını ve yanlış anlaşılmaları önleme
  • Sonuç almayı, başarılı olmayı etkileyen faktörler
  • Biz kavramı ve birlikte iş birliği içinde sonuç üretme

İlişki Yönetim Araçlarının Deneyimlenerek Keşfedilmesi

  • “Yalın İlişki Yönetimi” yaklaşım ve araçları
  • Olaylara bütüncül bakma yöntemi ve amaç odaklı hazırlık
  • Başarılı ve güçlü bir konuya giriş yapma tekniği
  • Kendini yalın, net ve anlaşılır olarak ifade etme
  • Değişken ve zor koşullarda başarılı görüşmeler yürütme
  • Aktif dinleme becerisinin geliştirilmesi
  • Sonuç odaklı müzakere tekniği

Kazanımların Uygulamalarla Alışkanlığa Dönüştürülmesi

  • Gerçek yaşamdan örnekler üzerinde değerlendirme ve video destekli canlandırmalar
  • Kendini ve işini yönetmede yardımcı olacak “araçların” uygulamalı deneyimlenmesi
  • Sözü karşıya bırakma ve onun söyledikleri ile hareket etme
  • Ortak sonuç elde etme konusunda istek uyandırma
  • Zamanını iyi kullanma, daha hızlı sonuç alma
  • Karşımızdaki kişide saygı ve güven oluşturma
  • Toplu değerlendirme, geri bildirim ve bireysel gelişim yollarının ortaya konması

Süre: 2 gün

*Eğitim içeriği kurumun ihtiyaçları göz önüne alınarak yeniden tasarlanmaktadır.

Ekip Liderliği

Günümüzde yöneticilerin başarısı için liderlik gerekli bir unsurdur. Yeni teknolojiler ile değişimin çok hızlı olması, rekabetin artması gibi nedenlerle işletmelerde liderlere olan ihtiyaç hızla artmaktadır. Bu eğitim ile yöneticilerin çağdaş yönetim teknikleri ve etkin liderlik yaklaşımları hakkında bilgi sahibi olmaları sağlanarak sevk ve idare kabiliyetlerinin geliştirilmesi amaçlanmaktadır. Bu bağlamda, katılımcılara ekip liderliği teknikleri ve bu konuda gerekli olan bilgilere geniş bir açıdan bakma fırsatı sunulacaktır. Katılımcıların, ekip liderliğinin önemi ile ilgili algılama ve farkındalıklarının artırılması ve mevcut becerilerini geliştirmeleri için gereken teknikleri uygulayabilir hale gelmeleri hedeflenmektedir.

Eğitimin İçeriği:

  • Yönetim, Yönetici ve Lider Kavramı
  • Liderlik ve Liderlik Yaklaşımları
  • Ekip, Ekip Liderliği, Ekip Çalışması
  • Etkili İletişim Becerileri (Beden Dili, Ses, Sözcükler)
  • Ekibi Tanıma
  • Soru Sorma, Dinleme, Empati ve İkna Stratejileri
  • Ekibe Liderlik Yapma Becerileri
  • Kişisel Swot ve Kritik Başarı Faktörlerinin Belirlenmesi
  • Güçlendirme, Yetki Devretme, Karar Verme
  • Motivasyon
  • Çatışma Yönetimi
  • Müzakere Yönetimi
  • Toplantı Yönetimi
  • Zaman ve Stres Yönetimi

Süre: 1 gün

*Eğitim içeriği kurumun ihtiyaçları göz önüne alınarak yeniden tasarlanmaktadır.

Etkin İlişki Yönetimi

Yoğun iş temposu ve hareketli aile yaşantısı içinde her gün onlarca olayla karşılaşıyoruz. Konular zorlaştıkça kırmadan ve kırılmadan sonuca gitmek zorlaşıyor. Oysa çocukluğumuzda hepimiz farkında olmadan net, yalın ve amaç odaklı hareket ediyorduk. Sonra geliştik, karmaşıklığı öğrendik. İlişkileri yönetmek de zaman ve çaba harcadığımız yorucu bir hale geldi. Bu program kendimizi yalın bir şekilde ifade ederek, güven veren bir etkinlik kazanmamızı amaçlıyor.

Katılımcıların ilişki ve iş birliği yönetimi konusunda daha etkin olabilecekleri konusunda farkındalık yaratmak. Somut araç ve yöntemleri deneyimleyerek keşfetmelerini sağlamak. İş ve özel yaşamdan örnekler üzerinde uygulamalarla çalışarak, kazanımları katılımcıların kendi stillerine uygun bir şekilde kullanmalarını teşvik etmek.

Eğitimin İçeriği:

İletişimde Farkındalık Kazanımı

  • Etkin ve yalın ilişki yönetiminin temel prensipleri
  • İletişim, ilişki yönetimin özel ve iş hayatına etkisi
  • Davranışlarda riskler, vakit kaybını ve yanlış anlaşılmaları önleme
  • Sonuç almayı, başarılı olmayı etkileyen faktörler
  • Biz kavramı ve birlikte iş birliği içinde sonuç üretme

İlişki Yönetim Araçlarının Deneyimlenerek Keşfedilmesi

  • “Yalın İlişki Yönetimi” yaklaşım ve araçları
  • Olaylara bütüncül bakma yöntemi ve amaç odaklı hazırlık
  • Başarılı ve güçlü bir konuya giriş yapma tekniği
  • Kendini yalın, net ve anlaşılır olarak ifade etme
  • Değişken ve zor koşullarda başarılı görüşmeler yürütme
  • Aktif dinleme becerisinin geliştirilmesi
  • Sonuç odaklı müzakere tekniği

Kazanımların Uygulamalarla Alışkanlığa Dönüştürülmesi

  • Gerçek yaşamdan örnekler üzerinde değerlendirme ve video destekli canlandırmalar
  • Kendini ve işini yönetmede yardımcı olacak “araçların” uygulamalı deneyimlenmesi
  • Sözü karşıya bırakma ve onun söyledikleri ile hareket etme
  • Ortak sonuç elde etme konusunda istek uyandırma
  • Zamanını iyi kullanma, daha hızlı sonuç alma
  • Karşımızdaki kişide saygı ve güven oluşturma
  • Toplu değerlendirme, geri bildirim ve bireysel gelişim yollarının ortaya konması

Süre: 2 gün

*Eğitim içeriği kurumun ihtiyaçları göz önüne alınarak yeniden tasarlanmaktadır.

Zaman Yönetimi

Zaman yönetimi günümüzün yoğun ve hızlı çalışılan iş ortamlarında en önemli temel becerilerden biri haline gelmiştir. Bu programda klasik zaman yönetimi ilkelerinin yanı sıra katılımcıların en temel karar verme unsuru olarak kullanmaları gereken kurum stratejisi ile bağlantı kurma unsuru özellikle aktarılmaya çalışılmaktadır. Bu çerçevede günlük iş yaşamında önceliklendirme kararlarının kurum/bölüm hedeflerinin en yüksek performansla gerçekleştirilmesini sağlayacak şekilde verilmesinin alışkanlık haline gelmesi amaçlanmaktadır. Gerçek iş yoğunluğu örnekleri uygulamalarda kullanılmakta ve Outlook kullanımı üzerinden ipuçları paylaşılmaktadır.

İçerik:

  • Zaman Planı
  • Zaman Kavramı ve Önemi
  • Zaman ve Yaşam
  • Bir Gün ve Günün En İyi Zamanı
  • Çalışma Zamanımız
  • Pareto Kanunu
  • Ulaşmak İstediğimiz Hedefler
  • Zamanı Planlamanın Kazandırdıkları
  • Somut Planlama Önerileri
  • Önceliklendirme Matrisi
  • Günlük Planlama Sayfası
  • Gelecekte Tarih Belirleme
  • 7 Kişi Kuralı
  • Gündemi Belirleyen Kazanır!
  • Düzen
  • Stratejinin Önceliklendirmedeki Rolü
  • Stratejik Önceliklendirme ve Zaman Yönetimi Egzersizi

Süre: 1 gün

*Eğitim içeriği kurumun ihtiyaçları göz önüne alınarak yeniden tasarlanmaktadır.

Stres Yönetimi

Günümüzün yaşam koşullarında stresin kaçınılmaz olduğu artık hepimizce biliniyor. Özellikle iş hayatında, yoğun çalışma ortamında ortaya çıkan stres unsurunun iyi tanımlanması, yönetilmesi ve avantaja çevrilmesi kurumları ve bireyleri güçlü ve dinamik kılmaktadır. Eğitimin sonunda hem iş hem de özel yaşamımızda verimliliğimizi düşüren ve uzun vadede sağlığımızı tehdit eden stresle başa çıkma tekniklerini tanıtmayı amaçlamaktadır.

İçerik:

  • Stresi Tanımak
  • Sosyoloji ve Stres İlişkisi
  • Psikoloji ve Stres İlişkisi
  • Bedenimize ve Duygularımıza Duyarlılık Geliştirmek
  • Stres Altında Olmanın Yararları
  • Stresin Hasarları
  • Strese Yatkın Kişilikler
  • Strese Neden Olan Etkenleri Erken Algılama
  • Stres Tetikçisi Beslenme Biçimleri
  • Yaşam Tarzı ve Stres Dengesi
  • Beden Zihin Bütünlüğü
  • İçimizdeki Çocuk
  • Kronik / Akut Stres
  • Stres Tepkileri (Saldırgan Tepkiler-Bilişsel Çarpıtmalar-Savunma Mekanizmaları)
  • Stresin Etkilerini Gidermek İçin Bazı Teknikler
  • Hatha Yoga (Streching)
  • Gevşeme Teknikleri
  • Nefes Çalışmaları
  • Meditasyon
  • Olumlu Hayal Psikozu
  • Yaratıcı İmgeleme
  • Egzersizler ve Beden Hareketleri
  • Dua ve İçsel İletişim
  • Strese ve Kişiliğe Göre Hobiler
  • Strese Karşı Dayanıklılığımızı Artırma Yolları
  • Karar Alma Mekanizmasını Doğru Kullanma
  • Kişisel Değişim Yönetimi
  • Alışkanlıkların Değiştirilmesi
  • Zihinsel Değişim
  • Bakış Açısını Farklılaştırma
  • Davranışsal Değişim
  • 7’nin Sırrı
  • Stres Yönetiminde Kurumsal Yaklaşım Teknikleri
  • Öğretici Yanlışlardan Faydalanmak
  • Bir Psikolojik Danışmandan Öneriler

Süre: 1 ya da 2 gün seçenekleri mevcuttur.

*Eğitim içeriği kurumun ihtiyaçları göz önüne alınarak yeniden tasarlanmaktadır.

Telefonda İletişim

Telefon günümüzde birçok kurumda vazgeçilmez bir iletişim aracıdır. Telefonda doğru anlaşılmak, sesi etkili kullanmak, doğru kelimeler kullanmak, konuşurken dikkat edilmesi gereken kuralları bilmek, kurumsal imajı güçlendirmek ve olumlu bir izlenim oluşturmak açısından önem arz etmektedir. Telefonda iletişim becerileri eğitimi, drama yöntemlerini de kullanarak, değişik öğrenme metotlarıyla geliştirilmiş olup teorik bilginin doğaçlama ve canlandırmalarla uygulamaya dökülerek özümsenmesi amaçlanmaktadır.

Eğitimin İçeriği:

  • Telefonda İlk İzlenim
  • Telefonda Beden Dili ve Önemi
  • Telefonda Ses Tonu ve Önemi
  • Telefonda Doğru Mesajlar Verebilmek
  • Telefonda Yasak ve Serbest Olan İfadeler
  • İnsanları Doğru Anlayabilmek
  • İletişim Duvarını Yıkabilmek

Süre: 1 Gün

*Eğitim içeriği kurumun ihtiyaçları göz önüne alınarak yeniden tasarlanmaktadır.